luni, 22 iunie 2009

Constructii in parc - Biserica in sectorul 3

In dimineata de 22 iunie 2009 in parcul din fata blocului am vazut niste muncitori care scoteau stalpii gardului din parc.
Seara cand m-am intors de la serviciu am observat ca au imprejmuit o zona din parc cu tabla si au pus un afis cu o autorizatie de constructie:
Nu inteleg cum se poate da o autorizatie de constructie intr-un parc? Nu este suficiet ca avem si asa prea putine parcuri?
Nu ma intelegeti gresit. Nu am neaparat ceva cu biserica. Din acest motiv am si numit blog-ul "Constructii in parc" si nu "Biserici in parc". Sunt impotriva oricarui tip de constructie in parc.

Am pus mai jos cateva imagini:
Harta

Imagini din parc


Ce se afla in perimetrul imprejmuit


Sunteti de acord cu constructiile din parc? Credeti ca bisericile ar trebui sa aiba un statut special?

15 comentarii:

  1. Strigator la Cer24 iunie 2009 la 21:34

    Ne mai mira ceva in tara asta? Unde exista ceva bun trebuie distrus. In cazul de fata probabil se mizeaza pe frica omului de Dumnezeu. S-or fi gandit popii ca lumea nu se va pune contra a ceva ce inseamna credinta. Sau au crezut ca oamenii nu fac diferenta intre cele sfinte si manariile josnice ce se pot ascunde chiar si sub haina preoteasca. Imi pare bine ca am gasit acest blog, si-l felicit pe cel(cea) care a creat acest loc virtual unde lumea isi poate striga nemultumirea fata de distrugerea parcului din spatele Casei de pensii din Sectorul 3. Sa speram ca strigatele noastre se vor auzi pana la cer ia Domnul le va da hraparetilor beneficiari (in nici un caz enoriasi) ai acestei nemernicii, mintea cea de pe urma, facandu-i sa renunte la o constructie ce se vrea plamadita impotriva legii, a naturii, a bunului simt si a respectului fata de locuitorii zonei. Sper ca asociatiile de proprietari din zona sa-si dea mana si sa faca demersuri impotriva acestui proiect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Strigator la cer24 iunie 2009 la 21:52

    Cautand pe google am dat peste acest link

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-2985758-sectorul-3-biserica-striveste-copacii.htm

    reprezentand o alta marturie a asaltului bisericesc impotriva naturii din Sectorul 3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Strigator la cer24 iunie 2009 la 21:56

    Si inca ceva...referitor la perimetrul incercuit cu rosu in poza din satelit, am intleles ca acolo va fi doar depozitul materialelor necesare constructiei. Biserica se fa face in alta sectiune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Incredibil.....un teren viran nu putea fi readus la o stare culturala si spirituala deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Isi poate imagina cineva cati bani se scot din constructia unei biserici ? Acesta si este motivul principal pt care se construiesc biserici pe banda rulanta in tara. Avem, conform statisticilor, cele mai multe biserici si cei mai bogati preoti din lume. Din Europa, avem cei mai prosti enoriasi fara banii carora nu s-ar imbogati diversi indivizi constructori de biserici. Dupa cum vedeti, insusi presedintele tarii doreste ca scoala sa treca ca importanta in plan secundar iar accentul sa se puna strict pe biserica. De ce ? Pt ca unde este biserica este putina cultura si unde este putina cultura acolo se poate manipula mai usor (vezi in tarile musulmane) Astazi, regimul fanariot Basescu-Geoana, da examenul de ,,capacitate'', adica concursul,, ghici cine ii inseala mai mult pe romani'' si pt asta chiar au inceput sa ,,doneze'' din bugetul statului, adica din buzunarele noastre, bani pt biserici pt ca parohii aclor biserici sa le faca campanie electorala. Asa ca asta am votat, asta avem

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce cacanarie... daca as locui in acea zona le-as bloca santierul printr-o actiune de protest/guerilla/sabotaj. E o tampenie ca in orasul asta si asa sufocat de betoane, sa mai torni biserici in parcuri. In Londra, Paris, Amsterdam sau Stockholm nu se mai construiesc biserici de zeci de ani... si acolo chiar sunt parcuri, nu ca la noi.
    Macar un mail lui Negoita tot am sa trimit, caci l-am votat de 2 ori...

    RăspundețiȘtergere
  7. "Strigator la cer" poti sa ne dai mai multe detalii despre zona in care doresc sa construiasca biserica? Ne poti spune de unde ai obtinut aceasta informatie?

    RăspundețiȘtergere
  8. Strigator la cer25 iunie 2009 la 19:35

    Informatia o am de la un vecin. Nu l-am intrebat de unde stie la randul sau. oricum nu stiu exact zona din parc in care vor sa ridice biserica insa oricare ar fi acea zona tot magarie este. In plus este clar ca doar sectorul ala imprejmuit nu poate fi de ajuns, biserica necesitand si si un minim spatiu de jur imprejur. Zilele astea sper sa aflu mai multe si revin daca am noutati.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu a creat Natura. E lucrarea lui Dumnezeu.
    Diavolul se opune lui Dumnezeu. Distrugerea Naturii e lucrarea Diavolului.
    Concluzie: Distrugerea Naturii, chiar si pentru construirea unei biserici, e lucrarea Diavolului.
    Nu pot fi de acord cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Intrebarea este de ce nu se face ceva? Si eu stau intr-un bloc din zona si nu am auzit nimic despre un protest impotriva constructiei, o strangere de semnaturi pentru a atrage atentia primariei. Poate ar trebui puse niste afise, facut un protest la care sa fie chemata presa, ceva pentru a atrage atentia. Nimanui nu cred ca i-ar conveni distrugerea parcului pentru a se incepe acolo o constructie

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi retrag cuvintele, tocmai mi-a cerut cineva semnatura pentru o petitie impotriva constructiei. Ma bucur ca cineva a luat initiativa

    RăspundețiȘtergere
  12. Strigator la cer14 iulie 2009 la 22:45

    Cine, cum, unde?

    RăspundețiȘtergere
  13. mda... bor-ul care mai pune mana pe un parc. asa a facut si in parcul de la potcoava.
    pacat de negoita... singurul pdl-ist care mai si facea ceva in afara de bani...

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu locuiesc in zona,iar parcul se afla in fata blocului meu.Locuiesc in cartier de cand s-a infiintat si am fost mandra si fericita cand am vazut ce a realizat Negoita dintr-un loc viran in care se adunasera gunoaie,sobolani si multe alte mizerii.Dar se pare ca politica este mai puternica decat orice, iar interesele politice primeaza.La urmatoarea votare, sa il aleaga preotii care vor veni sa propovaduiasca iubirea aproapelui, in noua biserica ce sper sa nu se construiasca.Biserica este un lacas sfant, ce ar trebui construit intai in inimile oamenilor si apoi fizic.Avem 5 biserici in jurul parcului, mai avem nevoie de inca una?S-au a fost hirotonisit preot vreun pui de deputat,primar,senator si nu are parohie,asa ca ne-am gandit sa infiintam una.Oare ce spune preotul cartierului nostru de la Biserica Foisorului?In legatura cu parcul,sunt impotriva desfiintarii lui si am semnat petitia

    RăspundețiȘtergere
  15. Locuiesc in zona de 10 ani.De la toate ferestrele apartamentului am vederea spre parc.Cand m-am mutat vedeam un maidan plin de gunoaie.In momentul cand au inceput sa vina copii pe acest maidan am inceput sa-l curatam cu ajutorul locatarilor din zona.A fost o perioada cand eu care pe atunci aveam duar un catel imparteam parcul cu cei care aveau copii,si ne intelegeam.Am vazut cum aduceau nisip in parc sa se poata juca cei mici,mai aducea si primaria o banca si ceva leagane de metal.De 5 ani numai ies cu catelul am un baietel pe care il ador si cu care ies in parc.In 5ani maidanul s-a transformat in loc de joaca si de recreere pentru cei ce locuiesc in zona.Spun NUUUU distrugerii oricarei bucatele cat de mici din acest parc.Ccopilul meu la fel ca multi dintre ceilalti copii din parc s-au atasat foarte mult de "parcul lor",il iubesc.

    RăspundețiȘtergere